Filmy miłość, relacja ojciec-syn, piękna kobieta

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje miłość, relacja ojciec-syn, piękna kobieta. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Ta jedyna

6,1
Mickey (Burns) jest prawdziwym lekkoduchem pracującym jako nowojorski taksówkarz. Francis (Michael McGlone) natomiast robi karierę na Wall Street. Obaj maja piękne żony i obaj przeżywają małżeńskie kryzysy. Mają jeszcze jedną rzecz wspólną - dawna narzeczona Mickeya jest kochanką Francisa. Gdy prawda wychodzi na jaw, zamieszanie sięga zenitu.

Troja

7,2
Adaptacja „Iliady” Homera z dodatkowymi wątkami zaczerpniętymi z jego „Odysei” oraz „Eneidy” Wergiliusza. Kiedy książę Parys porywa piękną Helenę, królową Sparty, Grecy zaczynają trwające dekadę oblężenie Troi. W wojnie tej najbardziej wsławił się Achilles, Hektor i Agamemnon.
Jedna z najzabawniejszych komedii lat siedemdziesiątych. Oto co potrafi się przydarzyć przeciętnemu Polakowi i Włochowi w ciągu 24 godzin. Rzecz dzieję się pewnego poniedziałku w Warszawie. Włoski przemysłowiec przyjeżdża do stolicy Polski w sprawach handlowych, lecz dyrektor centrali, który miał go podejmować tkwi uwięziony w windzie biurowca. Włocha zaś uroczyście witają Polacy, którzy czekają na zupełnie kogoś innego.


Ajlawju

5,8
Łodzianin Adaś Miałczyński - krytyk literacki, dawniej próbujący swych sił w poezji - marzy o wielkiej miłości. Na czyimś ślubie zwraca na siebie uwagę atrakcyjnej blondynki, która okazuje się być Gosią (w pierwszej chwili nie rozpoznał jej) - jego znajomą sprzed wielu lat, kiedy oboje studiowali. Spędzili wówczas razem jedną noc, podczas której nic pomiędzy nimi nie zaszło... i na tym się skończyło. Czas ich rozdzielił, lecz teraz wystarczyła krótka wymiana spojrzeń, by zakochali się w sobie bez pamięci. Adaś będzie od tej pory spędzać "pół życia" w pociągach relacji Łódź-Wrocław (gdzie mieszka Gosia) i powrotnej. Gosia została nauczycielką. Pięć lat temu rozwiodła się z mężem. Po rozwodzie jest również Adaś. Oboje mieszkają z byłymi współmałżonkami i już prawie dorosłymi dziećmi: ona z córką, on z synem. Nocą, nad Odrą, Gosia i Adaś kochają się po raz pierwszy. Potem w łóżku wyznają sobie miłość, na której już wkrótce cieniem położą się ich cechy charakteru - jego obsesja na punkcie czasu i punktualności ("wariuje", gdy Gosia nie telefonuje o umówionej porze lub spóźnia się na spotkanie) oraz chorobliwa zazdrość, idąca w parze z kompleksem na punkcie własnej sprawności seksualnej; natomiast u niej pociąg do alkoholu. Ich związek, oparty na zasadzie przyciągania się przeciwieństw (ona jest ekstrawertyczką ze skłonnościami do nimfomanii, on - introwertykiem) to pasmo erotycznych rozkoszy, ale i cierpień, spowodowanych okresowymi stanami wzajemnej niepewności co do uczuć drugiej strony oraz częstymi rozstaniami. Wahadło wychyla się to w jedną, to w drugą stronę: między kochankami dochodzi do kłótni, awantur, a nawet rękoczynów, a potem znów oboje idą do łóżka i są mniej lub bardziej szczęśliwi. Największym utrapieniem będzie dla obojga długa rozłąka po wyjeździe Adasia na stypendium do USA. W szalejącej z tęsknoty Gosi, a zwłaszcza w odchodzącym od zmysłów stypendyście wyzwoli ona "zastępcze" reakcje i zachowania seksualne, o które wcześniej by siebie nie podejrzewali. Czy ich miłość wytrzyma tę próbę?
Yogendra Yuvvraaj Singh żyje w luksusie ze swoimi trzema synami, Gyaneshem - który jest psychicznie rozchwiany; Devenem - twardzielem i pieniaczem oraz Dannym - podrywaczem. Toleruje on Dannego, natomiast Devenowi rozkazuje opuścić dom po tym, jak obraża Gyanesha. Deven wyjeżdża do Austrii. Tam poznaje Anushkę Banton, oboje zakochują się w sobie. Kiedy jego ojciec nagle umiera, Deven wraca do Indii i dowiaduje się, że dom jest prowadzony przez wujka, Oma Prakasha. Wkrótce okazuje się, że większość majątku przejdzie w ręce Gyanesha, co prowadzi do zmowy między Devenem i Dannym. Planują oni "zaprzyjaźnić się" z Gyaneshem, a potem przekonać go do równego podziału majątku pomiędzy nimi trzema.
Akcja filmu toczy się jesienią w małej, opustoszałej, nadmorskiej miejscowości. Przebywa tu na rekonwalescencji Jan - mężczyzna w średnim wieku, z zawodu reżyser filmowy. Poddaje się zabiegom akupunktury, rozmyśla na temat filmu, który niebawem ma realizować. Pewnego dnia jego uwagę przyciąga Anna - młoda i piękna kobieta, odbywająca samotne spacery brzegiem morza. Syna Jana wychowują dziadkowie. Relacje między ojcem i synem nie są najlepsze. Widują się rzadko. Chłopiec jest niemal pewien, że ojciec go nie kocha. W tym mniemaniu utrzymują go liczne konflikty, których Jan nie zawsze potrafi załagodzić. Przypadek sprawia, że Bartek zbliża się do Anny. Podświadomie szuka w niej zrozumienia i matczynego ciepła. Dzięki synowi, również Jan poznaje intrygującą go kobietę. Między reżyserem, a nieznajomą z plaży rodzi się uczucie.
Film opowiada o życiu małej żydowskiej grupy gangsterów żyjących w Nowym Jorku i obejmujących ponad czterdzieści lat ich przestępczej działalności. Niepowodzenia, zawody miłosne, handel narkotykami i prohibicja – to ich codzienne życie. Z jednej strony mechanizm działania wielkiego biznesu, przemoc i krew, z drugiej zaś ich normalne pozaprzestępcze funkcjonowanie w rodzinie oraz smutna nostalgia o zmarnowanych życiorysach i wiecznie nieosiągniętej miłości…
Kwiatkowscy mają dwoje dzieci – córkę Majkę i syna Filipa. Pewnego dnia przez przypadek trafia do ich domu Romek, który na stałe przebywa w domu dziecka. Rodzina postanawia stworzyć dla niego dom zastępczy. To pociąga za sobą niespodziewane konsekwencje – wraz z Romkiem u Kwiatkowskich zamieszkają „bliźniaczki z wyboru” – Eliza i Zosia. Dom pełen dzieci zaczyna tętnić życiem w zupełnie nowy sposób.
Dexter (Jim Sturgess) i Emma (Anne Hathaway (I)) spędzają razem noc po zakończeniu college’u. Spotykamy ich później co roku w tym samym dniu, śledząc jak potoczyły się ich losy. Niektóre rocznice spędzają razem, inne osobno…
Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…